loading...
طراحی سایت "سایت کد"
sitecode2 بازدید : 71 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

ساده‌ترین راه برای احیای بازاریابی محتوای این است که تکه‌هایی از محتوای مختلف را کنار بگذارید که مربوط به برند شما نیستند. در اینجا شش گزینه وجود دارد که در ابتدا باید در نظر بگیرید. سپس می‌توانید بر روی تولید مطالبی تمرکز کنید که مخاطبین شما (همچنین موتورهای جستجو) عاشق آن هستند.

۱- ناسازگاری با تلفن همراه

سال‌ها است که در حال بحث در مورد بهینه‌سازی تلفن همراه هستیم، اما شمار شگفت انگیزی از کسب و کارها هنوز هم محتوایی منتشر می‌کنند که با تلفن همراه سازگار نیست.

ما می‌دانیم که این موضوع به تجربه کاربری مشتری آسیب وارد می‌کند. چهار میلیارد نفر از مخاطبان طراحی سایت بیمه طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند، بنابراین زمانی که محتوای شما بر روی موبایل کار نکند، شما در خطر از دست دادن بخش عظیمی از مخاطبین هدف خود قرار می‌گیرید.

نه تنها مخاطب خود را آزار می‌دهید، بلکه در صفحات نتایج نیز حضور نخواهید داشت. تلفن همراه عامل کلیدی در رتبه‌بندی وب سایت شما است.

 

راه حل: وبسایت خود را برای تلفن همراه بهینه کنید

ابتدا بررسی کنید که آیا سایت و طراحی اپلیکیشن شما از نگاه کاربران و گوگل با تلفن همراه سازگار است یا خیر. سایت را روی دستگاه هوشمند خود باز کنید و ببینید که چطور دیده می‎شود. همچنین می‌توانید نشانی اینترنتی را در آزمون سازگاری با تلفن همراه کنسول جستجوی گوگل تایپ کنید.

اگر آزمون‌ها نشان دهند که سایت شما برای تلفن همراه بهینه‌سازی نشده است، باید چند قدم بردارید. (خبر خوب این است که شما نیازی به ساخت یک وب سایت کاملا ً جدید ندارید)

یک گزینه استفاده از یک مبدل سایت آنلاین، مانند bMobilized (با پرداخت هزینه) برای انتقال سایت دسکتاپ شما به طراحی مختص تلفن همراه است. به همین ترتیب، به پلاگین‌های وبسایت های تلفن همراه مانند WPtouch و jetpack برای WordPress، Responsivizerو JoomlaShine برای Joomla، یا ThemeKey و MobileTheme برای Drupal نگاه کنید.

 

6 کاری که نباید برای تولید محتوا انجام دهید

۲- فرمت یگانه

روزهایی که پست‌های بلاگی ساده سردمدار بازاریابی محتوا بودند تمام شده است. امروزه، گزینه‌های محتوا بسیار زیاد هستند، از ویدئو گرفته تا داستان‌های زنده، تا پادکست‌ها و همه چیز.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که می‌توانید انجام دهید این است که همان مقالات قدیمی که فقط از متن تشکیل شده‌اند را تکرار کنید و انتظار داشته باشید که با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید.

 

راه حل: از گزینه‌های مختلف محتول استفاده کنید

به محتویات و یا تقویم تحریریه خود نگاه کنید (اگر هنوز همچین چیزی ندارید، پس توصیه می‌کنم یک تهیه کنید). از خودتان بپرسید محتوای شما چقدر متنوع است و تمام فرصت‌ها برای فرمت‌های تعاملی، خلاقانه و جذاب را شناسایی می‌کند.

از محتوای چندرسانه‌ای شروع کنید

اکنون که ۷۲ درصد از مردم از طریق دستگاه‌های همراه خود به محتوا نگاه می‌کنند، به احتمال زیاد انتظار بلوک‌های بزرگی از محتوای جذاب بصری را دارند. از اینفوگرافیک‌ها، تصاویر و ویدئو استفاده کنید تا نظرات و اشتراک‌گذاری بیشتری دریافت کنید.

برای اینفوگرافیک‌ها، شما می‌توانید از ابزارهای رایگانی مثل Piktochart استفاده کنید. برای تصاویر، تصاویر با وضوح بالای خودتان را ایجاد کرده و یا از وب سایت‌هایی مانند Creative Commons برای دستیابی به تصاویر رایگان و رعایت قوانین کپی‌رایت استفاده کنید. ابزارهای رایگان مانند Pixlr و Canva می‌توانند به شما کمک کنند آن تصاویر را ویرایش کنید.

محتوای همه جانبه را امتحان کنید

محتوای همه جانبه شامل فرمت‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می‌شود. اگر چه یک تاکتیک جدید برای بازاریابان است، اما به سرعت در حال حرکت است. با پخش داستان‌های زنده در اینستاگرام به دنیای محتوای همه جانبه وارد شوید و سپس به “Facebook Horizon” (Facebook Spaces سابق) نگاه کنید تا در مورد استفاده از VR در بازاریابی محتوای اطلاعاتی کسب کنید.

 

۳- بی هدف

شگفت‌انگیز است که چگونه بسیاری از کسب‌وکارها باز هم فقط برای هدایت ترافیک محتوا تولید می‌کنند. محتوا با مخاطب خاصی صحبت نمی‌کند. هدف خاصی ندارد و برای مفید بودن یا قابل ارائه بودن طراحی نشده است.

مخاطبین از محتوای آن‌ها انتظار بیشتری دارند. آن‌ها می‌خواهند محتوای باکیفیتی را مصرف کنند که به آن‌ها کمک می‌کند به اهداف آنلاین خود دست یابند.

از مقاله توریست درمان نیز استفاده کنید.

 

راه حل: هدف‌های محتوای خود را تعیین کنید

لازم نیست اهداف شما پیچیده باشند. ممکن است بخواهید ترافیک را افزایش داده، حضور آنلاین را بهبود بخشید، یا فهرست مشتریان خود را افزایش دهید. هر چه که باشد – و ممکن است بیش از یک هدف داشته باشید – اطمینان حاصل کنید که هر قطعه از محتوا دارای یک هدف کاملا مشخص است.

محتوای شما همچنین باید اهداف مخاطب هدف شما را برآورده سازد – درباره یک ایده آموزش دهد، یک مشکل را حل کند، نحوه انجام کاری را یاد بدهد، و غیره. اطمینان حاصل کنید که هر قطعه از محتوا حداقل به یکی از این اهداف دست می‌یابد.

به محتوای خود CTA اضافه کنید تا مخاطبین خود را تشویق به انجام کاری کنید. دقت کنید که این کار با هدف برند شما همخوانی داشته باشد و به هدف مخاطب مرتبط باشد. برای مثال، اگر هدف رشد فهرست مشتریان شما باشد، CTA باید مخاطبین شما را تشویق کند تا برای مشاهده محتواهای مرتبط بیشتر با موضوع مقاله در سایت ثبت نام کنند. اگر هدف شما رشد فروش آنلاین تان، افراد را به صفحات محصولات هدایت کنید.

 

۴- محتوای بی اساس

من قبلا عطش خود برای محتوای با کیفیت بالا را به اشتراک گذاشتم. و فقط مخاطب نیست که آن را می‌خواهد. گوگل وب سایت‌ها با مطالب ارزشمند و مرتبط با مخاطب را تحسین می‌کند.

هر محتوایی که به داده‌های مرتبط و تحقیق پشتیبانی نشود احتمالا ارزش ندارد. یا حداقل باید مولفه‌ای در ترکیبی از محتوای با ارزش بالا باشد.

 

راه حل: پارامترهای کیفیتی مشخص کنید

ابتدا به تیم خود زمان برای تولید محتوای با کیفیت خوب بدهید. با وجود اینکه انتشار مکرر محتوا توصیه می‌شود، اولویت‌بندی کیفیت اهمیت بیشتری دارد. برای ایجاد یک حجم کاری قابل مدیریت و پی‌گیری تمام عواملی که در ایجاد محتوای کیفی دخیل هستند، محدودیت‌های زمانی در تقویم محتوای را خود در نظر بگیرید.

هنگام ایجاد محتوا، منابع مورد اعتماد کلیدی را شناسایی کنید تا قطعات محتوای شما غنی کند و از نقاط داده مرتبط و همراه با منابع معتبر استفاده کنید. دقت کنید که از محتوای خود به این منابع پیوند ایجاد کرده و به منابه به درستی ارجاع دهید.

 

۵- فشار برای فروش

برای بازاریابان وسوسه کننده است که از محتواهایی برای فروش اجباری استفاده کنند. حتی اگر فکر می‌کنید این کار زیرکانه است، احتمال این که مخاطبین شما از این امر آگاه شوند بسیار زیاد است. و حدس بزن چی اتفاقی میفتد؟ احتمالا از این موضوع خوشحال نخواهند شد.

مشتریان امروزی نمی‌خواهند مجبور به خرید شوند. آن‌ها می‌خواهند محتوای مرتبطی را مصرف کنند که به آن‌ها کمک می‌کند مسیر خریدار را هدایت کرده و از تصمیمات آن‌ها پشتیبانی کند.

 

راه حل: به نیازهای مخاطب خود پاسخ دهید

تبلیغ فروش را از محتوای خود کنار بگذارید و به جای آن درباره مخاطبین و افراد تحقیق کنید. پروفایل‌هایی تهیه کنید که به تفصیل شرح دهد که مخاطب شما چگونه به نظر می‌رسد – رفتارها، اهداف و نقاط حساس آنها – و در نظر بگیرید که چگونه محتوای شما می‌تواند نیازها و خواسته‌های آن‌ها را برآورده کند.

فراتر بروید و مسیر مشتری خود را برنامه‌ریزی کنید، لحظات کلیدی یا راه‌های ارتباطی را مشخص کنید که محتوای شما می‌تواند به آن‌ها در تصمیم‌گیری کمک کند.

با اضافه کردن تمام فرصت‌های محتوایی به تقویم تحریریه، تمرکز خود بر مخاطب را تکمیل کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام بخش‌های چرخه فروش را تحت پوشش قرار داده‌اید، از همان لحظه‌ای که مخاطبین شما شرکت را پیدا کرده‌اند تا لحظه‌ای که تبدیل به مشتری می‎شوند.

 

6 کاری که نباید برای تولید محتوا انجام دهید

۶- بهینه‌سازی نشده

انتشار مکرر محتوا را بدون فکر به اصول اساسی SEO رها کنید. محتوایی که برای موتورهای جستجو بهینه نشده است، بعید است که به اهداف کلی بازاریابی شما کمک کند، چه برسد توسط مخاطبین جدید یافت شود.

حتی SEO ابتدایی به شما (و به طور کلی وب سایت تان) شانس بهتری برای پیدا شدن توسط موتورهای جستجو، رسیدن به مخاطبین بیش‌تر و رسیدن به اهداف آنلاین شما می‌دهد.

 

راه حل: در SEO سرمایه‎گذای کنید

ابتدا تحقیقات کلیدی را انجام دهید زیرا مابقی کار SEO را تشکیل می‌دهد. این بدان معنی است که جملات جستجوی مرتبط را فهرست کنید (هم کوتاه و هم طولانی) که مخاطب هدف شما در فیلد موتور جستجو برای پیدا کردن محتوای شما استفاده می‌کند.

این فهرست را در یک ابزار تحقیق کلید واژه مانند Moz یا SEMrush وارد کنید تا مشخص شود کدام گزینه برای که در محتوای شما گنجانده شود ارزشمندتر است (به عنوان مثال، آن کلیدواژه ‌هایی که حجم بالایی از ترافیک را دریافت می‌کنند اما دشواری رتبه‌بندی کمتری دارند).

زمانی که یک لیست کامل ایجاد کردید می‌توانید در زمانی که یک محتوی جدید تولید می‌کنید، به دیگر عملیات SEO بپردازید. این موارد عبارتند از:

• قرار دادن مجموعه طولانی از کلیدواژه در محتوا

• تصاویر و ویدیوها را بهینه کنید

• توصیف متا و تگ عنوان قانع کننده‌ای ایجاد کنید

انتخاب  vps   مناسب تاثیر به سزایی در سرعت سایت و همچنین سئو دارد. همین حالا شروع کنید

اولین قدم به سمت بهبود محتوای، مشخص کردن آنچه است که در مدل فعلی شما کار جواب نمی‌دهد. با بررسی (و رفع) این شش اشتباه رایج، شما می‌توانید محتوای خود را بر روی مسیر بهتری برای موفقیت قرار دهید.

لطفا ً توجه داشته باشید: تمام ابزارها نام‌برده شده در این پست توسط نویسنده، و نه تیم سرمقاله CMI، پیشنهاد شده‌اند. می‎توانید ابزارهای دیگری (از شرکت تان و یا آن‌هایی که استفاده کرده‌اید) را در بخش نظرات معرفی کنید.

قدم دیگر که می‌توانید برای ایجاد محتوای موثرتر در نظر بگیرید این است که در Content Marketing World در اکتبر امسال شرکت کنید. چندین دوره به عوامل متعدد ایجاد محتوا اختصاص‌داده شده‌است. امروز ثبت‌نام کنید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 641
  • بازدید کلی : 3,032